Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Ventilové rozvody moderních spalovacích motorů
Pohořelský, Petr ; Klimeš, Lubomír (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
V bakalářské práci jsem se soustředil na princip činnosti tykající se rozvodových mechanismů moderních spalovacích motorů se zaměřením na variabilní časování ventilů. Práce je pojata jako rešerše dostupných elektronických zdrojů, odborné literatury a článků z odborných periodik. V práci je uveden princip, popis činnosti a stručná historie spalovacích motorů. Hlavní část je věnována specifikaci, která se týká variabilního časování ventilů a přehled systému používaných u dnešních moderních vozidel. Závěr práce obsahuje kritické zhodnocení, kde jsou uvedeny výhody a nevýhody této problematiky.
Zvyšování výkonu sériových spalovacích motorů
Novák, Pavel ; Svída, David (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
V této práci je uveden přehled technických řešení pro zvyšování výkonu u sériových spalovacích motorů. Práce je zaměřena zejména na technická řešení pro zážehové a vznětové motory. První dvě kapitoly pojednávají o způsobu spalování a tvorbě směsi zážehových a vznětových motorů. V dalších kapitolách je poukázáno na vliv proměnnosti délky potrubí, přeplňování motoru mechanicky i turbodmychadlem a závislost proměnnosti časování ventilů na zatížení a otáčkách motoru. V závěru je krátké zamyšlení nad budoucností dalšího technického vývoje.
Methods of reducing the consumption of modern vehicles
Kubeš, Filip ; Pech, Ondřej (oponent) ; Štětina, Josef (vedoucí práce)
This thesis summarizes the basic knowledge of thermodynamics of internal combustion engines. Emphasis was put on engine efficiency and engine cycles, described by theoretical and indicator diagrams. It also introduces classification of engine efficiencies, and their respective definitions. The next section focuses on some systems used in modern vehicles, that improves engine efficiency and reduces fuel consumption. Moreover it includes conceptual solutions, that are in preparation for mass production. The last part of this thesis concentrates on economical driving techniques, and reduction of driving resistance. In conclusion, the thesis shows the direction of next development of automobiles.
Passenger Vehicles Drive Unit Recent Development
Korenko, Miroslav ; Drápal, Lubomír (oponent) ; Beran, Martin (vedoucí práce)
The aim of this bachelor's thesis is to cover current trends in development of propulsive units of personal automobiles. The introduction describes combustion engines and divides them into categories. The next chapters describe current development of gasoline and diesel combustion engines. The conclusion is aimed for the perspective view into the future and the problem of alternative propulsions.
Moderní pohonné jednotky osobního automobilu a jejich současné vývojové trendy
Sedlář, Martin ; Svída, David (oponent) ; Beran, Martin (vedoucí práce)
Tato práce slouží jako přehled moderních trendů pohonných jednotek. První část práce nastiňuje rozdělení spalovacích motorů, následující hlavní část je přehledem několika pohonných jednotek charakteristických pro své kategorie. V poslední kapitole je srovnání dvou zástupců motorů nižších výkonnostních tříd a dvou zástupců vyšších výkonnostních tříd. Závěr práce pak shrnuje popsané téma a vyjadřuje vlastní názor.
Návrh 1D simulačního modelu motoru za účelem zvýšení efektivity motoru
Pohludková, Lenka ; Bazala, Jiří (oponent) ; Beran, Martin (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na optimalizaci a zvýšení efektivity motoru pro osobní automobily pomocí 1D simulačního modelu v prostředí GT-Suite. Práce vychází z rešerše současných metod pro zvyšování efektivity spalovacích motorů a na základě této rešerše je sestaven simulační model motoru. Analýza možností zvýšení efektivity motoru je provedena změnou vybraných vstupních parametrů a hodnocením výstupní měrné efektivní spotřeby paliva. Výsledkem je sada optimalizovaných parametrů motoru, která přispívá k jeho vyšší efektivitě.
Moderní trendy v oblasti spalovacích motorů
REJTHAR, Jakub
Tato bakalářská práce se zaměřuje na spalovací motory konkrétně na čtyřdobé zážehové spalovací motory a na jejich současné moderní trendy jako je downsizing, proměnné časování ventilů, systém start-stop, hybridní a vodíkový pohon v automobilovém průmyslu. V první části práce je krátce popsaná historie spalovacích motorů, jejich základní rozdělení a klíčové části, ze kterých je motor zkonstruován spolu s chladicí, elektrickou a sací soustavou. V druhé části jsou popsané moderní trendy, jejich využití a následná aplikace v osobních automobilech.
Ventilové rozvody moderních spalovacích motorů
Pohořelský, Petr ; Klimeš, Lubomír (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
V bakalářské práci jsem se soustředil na princip činnosti tykající se rozvodových mechanismů moderních spalovacích motorů se zaměřením na variabilní časování ventilů. Práce je pojata jako rešerše dostupných elektronických zdrojů, odborné literatury a článků z odborných periodik. V práci je uveden princip, popis činnosti a stručná historie spalovacích motorů. Hlavní část je věnována specifikaci, která se týká variabilního časování ventilů a přehled systému používaných u dnešních moderních vozidel. Závěr práce obsahuje kritické zhodnocení, kde jsou uvedeny výhody a nevýhody této problematiky.
Ventilové rozvody moderních spalovacích motorů
Pohořelský, Petr ; Klimeš, Lubomír (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
V bakalářské práci jsem se soustředil na princip činnosti tykající se rozvodových mechanismů moderních spalovacích motorů se zaměřením na variabilní časování ventilů. Práce je pojata jako rešerše dostupných elektronických zdrojů, odborné literatury a článků z odborných periodik. V práci je uveden princip, popis činnosti a stručná historie spalovacích motorů. Hlavní část je věnována specifikaci, která se týká variabilního časování ventilů a přehled systému používaných u dnešních moderních vozidel. Závěr práce obsahuje kritické zhodnocení, kde jsou uvedeny výhody a nevýhody této problematiky.
Moderní pohonné jednotky osobního automobilu a jejich současné vývojové trendy
Sedlář, Martin ; Svída, David (oponent) ; Beran, Martin (vedoucí práce)
Tato práce slouží jako přehled moderních trendů pohonných jednotek. První část práce nastiňuje rozdělení spalovacích motorů, následující hlavní část je přehledem několika pohonných jednotek charakteristických pro své kategorie. V poslední kapitole je srovnání dvou zástupců motorů nižších výkonnostních tříd a dvou zástupců vyšších výkonnostních tříd. Závěr práce pak shrnuje popsané téma a vyjadřuje vlastní názor.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.